Show simple item record

dc.contributor.authorRadłowski, Grzegorz
dc.date.accessioned2014-01-07T08:36:25Z
dc.date.available2014-01-07T08:36:25Z
dc.date.issued2014-01-07
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3126
dc.descriptionRozprawa napisana w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Akademii Leona Koźmińskiego pod kierunkiem prof. ALK dr hab. Dariusza Jemielniakapl
dc.description.abstractZarządzanie związane z rytuałami, skupione wokół wydajności pracowników w środowisku zawodowym, staje się dominującym modelem stosowanym przez menedżerów zespołów sprzedaży bezpośredniej (Trice, Beyer, 1984; Islam, Zyphur, 2009; McKenzie, 2011). Model ten jeszcze głębiej zakorzenia się w branży ubezpieczeń i finansów, ponieważ produkt-usługa jest tam nienamacalny, nie ma fizycznej reprezentacji. W konsekwencji umiejętność prowadzenia rytualnego przedstawienia na rzecz klienta, wykorzystywana przez Agentów Ubezpieczeniowych (czy też Przedstawicieli badanej firmy), staje się istotnym aspektem przewagi konkurencyjnej w branży. Od Agentów Ubezpieczeniowych organizacja wymaga inicjowania kontaktów z klientami, a następnie – rozmowy o dość abstrakcyjnej usłudze, jaką jest ubezpieczenie . Za rozwój tych umiejętności i szeregu innych kompetencji potrzebnych do wykonywania zawodu odpowiadają Menedżerowie. Tymi zagadnieniami zająłem się w swojej rozprawie doktorskiej, będąc w terenie badawczym i stosując badania jakościowe w nurcie interpretatywnym.pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzespoły sprzedażypl
dc.subjectzarządzaniepl
dc.subjectrutynypl
dc.subjectrytuałypl
dc.titleRytuały w procesie zarządzania na przykładzie sprzedaży ubezpieczeńpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesispl
dc.contributor.organizationAkademia Leona Koźmińskiegopl
dc.description.epersonGrzegorz Radłowski


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.