Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSiuda, Piotr
dc.contributor.authorBomba, Radosław
dc.contributor.authorKamińska, Magdalena
dc.contributor.authorStunża, Grzegorz D.
dc.contributor.authorSzylar, Anna
dc.contributor.authorTroszyński, Marek
dc.contributor.authorŻaglewski, Tomasz
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSiuda, Piotr & Bomba, Radosław & Kamińska, Magdalena & Stunża, Grzegorz & Szylar, Anna & Troszyński, Marek & Żaglewski, Tomasz. (2013). Prosumption in the Pop Industry: An Analysis of Polish Entertainment Companies. Warszawa: Collegium Civitas Press.
dc.identifier.isbn978-83-61067-34-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3140
dc.description.sponsorshipMinisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
dc.language.isoenen
dc.publisherCollegium Civitas Press
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectprosumptionen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectcultural industriesen
dc.subjectmediaen
dc.subjectpop cultureen
dc.subjectPolish popular cultureen
dc.subjectfandomen
dc.subjectfanen
dc.subjectprosumeren
dc.titleProsumption in the Pop Industry: An Analysis of Polish Entertainment Companiesen
dc.typebook
dc.contributor.organizationKazimierz Wielki University in Bydgoszcz
dc.contributor.organizationMaria Curie-Sklodowska University
dc.contributor.organizationAdam Mickiewicz University
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.organizationCollegium Civitas


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska