Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowak, Robert
dc.date.accessioned2014-01-09T09:57:30Z
dc.date.available2014-01-09T09:57:30Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationNowak, Robert. (2010). Komendy - żądania jako obiekty. Software Developer's Journal. 15. 36 - 39.
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3152
dc.description.abstractReprezentacja żądania, czyli wołania funkcji lub metody przez obiekt, pozwala na opóźnione wołanie (rozdzielenie momentu tworzenia żądania od momentu jego zgłoszenia). Przedstawione techniki pozwalają rozdzielić moduły, które tworzą żądania, od modułów, które wołają zawarte w nich funkcje lub metody, co pozwala redukować zależności w aplikacji.pl_PL
dc.publisherSoftware - Wydawnictwo
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwzorce projektowepl_PL
dc.subjectC++pl_PL
dc.subjectprogramowaniepl_PL
dc.titleKomendy - żądania jako obiekty
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationPolitechnika Warszawska, Instytut Systemów Elektronicznych
dc.description.epersonRobert Nowak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska