Show simple item record

dc.contributor.authorNowak, Robert
dc.date.accessioned2014-01-09T10:05:37Z
dc.date.available2014-01-09T10:05:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationNowak, Robert. (2010). Tworzenie kopii obiektów - wzorzec prototypu. Software Developer's Journal. 15. 12 - 14.
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3155
dc.description.abstractKopiowanie obiektów, czyli tworzenie duplikatów, przechowujących te same informacje bez niszczenia oryginału, jest jedną z podstawowych operacji, które wykorzystujemy w programowaniu. Artykuł opisuje tę czynność, analizując techniki wspierające proces tworzenia kopii w języku C++.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherSoftware – Wydawnictwo sp. z o.o.pl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwzorce projektowepl
dc.subjectC++pl
dc.subjectprogramowaniepl
dc.titleTworzenie kopii obiektów - wzorzec prototypupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationPolitechnika Warszawska, Instytut Systemów Elektronicznychpl
dc.description.epersonRobert Nowak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska