Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowak, Robert
dc.date.accessioned2014-01-09T10:05:37Z
dc.date.available2014-01-09T10:05:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationNowak, Robert. (2010). Tworzenie kopii obiektów - wzorzec prototypu. Software Developer's Journal. 15. 12 - 14.
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3155
dc.description.abstractKopiowanie obiektów, czyli tworzenie duplikatów, przechowujących te same informacje bez niszczenia oryginału, jest jedną z podstawowych operacji, które wykorzystujemy w programowaniu. Artykuł opisuje tę czynność, analizując techniki wspierające proces tworzenia kopii w języku C++.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherSoftware – Wydawnictwo sp. z o.o.pl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwzorce projektowepl
dc.subjectC++pl
dc.subjectprogramowaniepl
dc.titleTworzenie kopii obiektów - wzorzec prototypupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationPolitechnika Warszawska, Instytut Systemów Elektronicznychpl
dc.description.epersonRobert Nowak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska