Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChomczyński, Piotr
dc.date.accessioned2012-11-08T20:53:57Z
dc.date.available2012-11-08T20:53:57Z
dc.date.issued2012-11-08
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/341
dc.descriptionArtykuł ma charakter empiryczny i jest częścią pracy habilitacyjnej autorapl
dc.description.abstractCelem artykułu jest prezentacja uwarunkowań leżących u podstaw powstawania negatywnych emocji wśród dziewcząt z zakładów poprawczych oraz sposobów radzenia sobie z nimi. Sposoby te przyjmują niekiedy formę bardziej powtarzalną, czyli strategii, te z kolei są w artykule podzielone na akceptowane przez personel placówki i nieakceptowane. Działania dziewcząt są także niekiedy odnoszone do tych podejmowanych przez chłopców, celem naświetlenia najbardziej wyraźnych różnic. Badania mają charakter jakościowy i opierają się na technice wywiadów swobodnych zrealizowanych wśród wychowanków oraz personelu, technice obserwacji jawnej quasi-uczestniczącej, wykonanej w sześciu zakładach poprawczych w Polsce (w tym dwóch żeńskich) oraz na analizie materiałów z kamer monitoringu.pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzarządzanie emocjamipl
dc.subjectemocje w życiu społecznympl
dc.subjectinstytucje totalnepl
dc.subjectmetody jakościowepl
dc.subjectresocjalizacjapl
dc.subjectzakłady poprawczepl
dc.titleEmocje, ich uwarunkowania i strategie radzenia sobie z nimi wśród dziewcząt z zakładów poprawczych w Polsce. Socjologiczna analiza zjawiska.pl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Łódzki, Katedra Socjologii Organizacji i Zarządzaniapl
dc.description.epersonPiotr Chomczyński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska