Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBorkowski, Stanisław
dc.contributor.authorStasiak-Betlejewska, Renata
dc.contributor.authorUlewicz, Robert
dc.contributor.authorGrladinović, Tomisalv
dc.contributor.authorPetrić, Ivana
dc.contributor.authorLestyánszka Škůrková, Katarína
dc.date.accessioned2014-02-24T15:42:12Z
dc.date.available2014-02-24T15:42:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-605-5343-80-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3474
dc.description.abstractToday market conditions and clients requirements turn enterprises’ attention to implementing concepts of business which underline the workers opinions importance. Workers play the role of internal clients who have the direct contact with production process and the knowledge about processes. Evaluation of the production process and its results in the certification process can help with identifying value sources both in the process and the product. Workers opinion about factors that create the future value for the companies was identified and interpreted in the chapter with BOST method applying. Chapter includes description of the strategy elements of woodworking and construction companies what is analyzed with using the Value Engineering theory.en
dc.language.isoenen
dc.publisherSavaş Kitap ve Yayınevien
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectToyotarityen
dc.subjectvalue engineeringen
dc.subjectcertificationen
dc.subjectwoodworking industryen
dc.titleValue Management in the Industry Certification With Reference to Toyotarity Concepten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.description.epersonStanisław Borkowski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.