Show simple item record

dc.contributor.authorKustra, Arkadiusz
dc.contributor.authorSokołowska, Beata
dc.contributor.authorToczyski, Piotr
dc.contributor.authorWilczopolska, Magdalena
dc.date.accessioned2014-03-24T08:37:27Z
dc.date.available2014-03-24T08:37:27Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationKustra A., Sokołowska B., Toczyski P., Wilczopolska M., 2008, Internet pomaga kupować. Warszawa: Agora; Starcompl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3714
dc.description.abstractKoncentrując się na polskich internautach, pytaliśmy o rolę, jaką w procesie zakupowym odgrywa dla nich internet i narzędzia dostępne w internecie. Próbowaliśmy uzyskać reprezentatywność uzyskanych wyników dla populacji polskich internautów. Pogłębienie badania pozwala na sformułowanie wniosków o specyficznych procesach zachodzących w internecie, które wraz z postępującym wzrostem liczby internautów w Polsce dotyczyć będą coraz liczniejszej grupy polskich konsumentów.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherAgora; Starcompl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.titleInternet pomaga kupowaćpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherpl
dc.description.epersonPiotr Toczyski


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.