Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorToczyski, Piotr
dc.date.accessioned2014-03-24T08:39:37Z
dc.date.available2014-03-24T08:39:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationToczyski, Piotr. Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu. [w:] Toczyski, P.; Wojtyński, P.; Dubiel P.; Kustra A. Jak reklamować, żeby nie irytować. Raport Gazeta.pl o skuteczności reklamy internetowej. Warszawa 2010: Agorapl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3715
dc.description.abstractReklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne wnioski płynące z badania zrealizowanego w czerwcu 2010 r. metodą samodzielnie wypełnianych przez respondentów ankiet internetowych (CAWI) na próbie 1462 użytkowników, po zważeniu danych ze względu na wiek i wykształcenie populacji polskich internautów według danych ze standardu rynkowego Megapanel PBI/Gemius (za marzec 2010). Badanie to miało służyć eksploracji postaw internautów wobec różnych typów reklamy, zwłaszcza reklamy internetowej.pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectirytacja reklamą internetowąpl
dc.subjectefektywność reklamy internetowejpl
dc.subjectreklamapl
dc.subjectinternetpl
dc.titleGdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherpl
dc.description.epersonPiotr Toczyski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.