Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLiczmańska, Katarzyna
dc.contributor.authorWiśniewska, Agnieszka
dc.date.accessioned2014-03-27T08:28:18Z
dc.date.available2014-03-27T08:28:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationK. Liczmańska, A. Wiśniewska, Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego, Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie 2013 413, 71-83pl
dc.identifier.issn1689-8966
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3788
dc.description.abstractW warunkach nasilonej konkurencji rynkowej i wszechogarniającego bogactwa produktów to klient staje się najważniejszy. Kluczowym elementem tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstw jest wiedza z zakresu problematyki zachowań nabywców. celem prowadzonych badań empirycznych, obejmujących grupę mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, było określenie wpływu poszczególnych czynników na decyzje nabywcze konsumentów. W artykule autorki przedstawiają znaczenie marki na tle pozostałych determinant zakupowych.Badania pierwotne zostały przeprowadzone wśród mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego. Zrealizowane zostały w okresie kwiecień–czerwiec 2012 roku, wykorzystaną techniką badawczą był wywiad kwestionariuszowy. Do analizy ostatecznej zakwalifikowano 535 kwestionariuszy.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherUMKpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzachowania nabywcówpl
dc.subjectdeterminanty zakupowepl
dc.subjectdecyzje zakupowepl
dc.subjectmarkapl
dc.titleZnaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiegopl
dc.title.alternativeThe Importance of the brand determinant among polish consumers based on the example of the kujawsko-pomorskie provincepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwempl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocji, Instytut Reklamy
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska