Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2014-03-27T08:33:29Z
dc.date.available2014-03-27T08:33:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne, AUNC ZARZĄDZANIE, UMK Toruń, 2013, nr 413, s. 109-124,pl
dc.identifier.issn1689-8966
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3789
dc.description.abstractPotrzeba to podstawowy motyw ludzkiego zachowania. Tymczasem wiedza na temat sposobów oddziaływania reklamy na podstawowe pobudki zachowania konsumpcyjnego wydaje się ograniczać do wskazania podstawowych założeń koncepcji A. H. Maslowa. Na potrzeby artykułu opracowano koncepcję oddziaływania reklamy na motywy zakupowe. Głównym celem badawczym jest opracowanie ram koncepcyjnych do narzędzia badawczego, pozwalającego na prowadzenie badań naukowych dotyczących zastosowania potrzeb jako głównych motywów zakupowych w oddziaływaniu reklamowym.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherUMK Toruńpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpotrzebypl
dc.subjectmotywy zakupowepl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjectreklamapl
dc.titleOddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjnepl
dc.title.alternativeThe impact advertising on buying motives: conceptual frameworkpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska