Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFigiel, Szczepan
dc.contributor.authorKowalkowski, Andrzej
dc.contributor.authorMichalak, Jacek
dc.contributor.authorPopiołek, Robert
dc.contributor.authorRudzewicz, Adam
dc.contributor.authorSzulc, Radosław
dc.contributor.authorKozłowski, Wojciech
dc.date.accessioned2014-04-15T07:59:29Z
dc.date.available2014-04-15T07:59:29Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-83-7658-074-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3963
dc.descriptionSeria: Program Wieloletni 2005-2009. Ekonomiczne i Społeczne Uwarunkowania Rozwoju Polskiej Gospodarki Żywnościowej po Wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej, nr 171pl
dc.description.abstractPolityka cenowa przedsiębiorstw a proces transmisji cen w łańcuchu marketingowym żywności. Zachowania cenowe przedsiębiorstw w świetle prowadzonych badań.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjecttransmisja cenpl
dc.subjectprodukt rolniczypl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectcenapl
dc.subjectprzedsiębiorstwopl
dc.titleKonkurencyjność cenowych zachowań przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczegopl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl
dc.description.epersonKamila Sobiecka


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.