dc.contributor.author | Marciniak, Łukasz Tomasz | |
dc.date.accessioned | 2012-11-17T11:44:29Z | |
dc.date.available | 2012-11-17T11:44:29Z | |
dc.date.issued | 2008-07-31 | |
dc.identifier.citation | Marciniak, Łukasz T. (2008) Stawanie się nauczycielem akademickim. Analiza symboliczno-interakcjonistyczna. Przegląd Socjologii Jakościowej IV (2) | |
dc.identifier.issn | 1733-8069 | |
dc.identifier.uri | http://depot.ceon.pl/handle/123456789/396 | |
dc.description.abstract | Praca monograficzna poświęcona analizie procesu stawania się nauczycielem na krajowych uczelniach. Zastosowane założenia symbolicznego interakcjonizmu oraz metodologia teorii ugruntowanej do synchronicznego i diachronicznego zobrazowania przebiegu kształtowania tożsamości profesjonalnej, kształtowania biegu kariery czy rozwiązywania napotykanych problemów interakcyjnych. | pl_PL |
dc.publisher | UŁ | |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | nauczyciele akademiccy | pl_PL |
dc.subject | teoria ugruntowana | pl_PL |
dc.subject | metody jakościowe | pl_PL |
dc.subject | stawanie się | pl_PL |
dc.subject | kariera zawodowa | pl_PL |
dc.title | Stawanie się nauczycielem akademickim. Analiza symboliczno-interakcjonistyczna | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Łódzki | |
dc.description.eperson | Łukasz Marciniak | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |