Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPaluch, Filip
dc.contributor.authorKulesza, Wojciech
dc.date.accessioned2014-04-15T16:56:55Z
dc.date.available2014-04-15T16:56:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationPaluch, F., Kulesza, W. (2014) Efekt kameleona w Internecie, W: M.Wysocka-Pleczyk, K.Tucholska, Człowiek zalogowany. 2, Wirtualne społeczności. Kraków : Biblioteka Jagiellońska, s. 24-36pl
dc.identifier.isbn978-83-934926-6-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4012
dc.language.isoplpl
dc.publisherBiblioteka Jagiellońskapl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectInternet - socjologiapl
dc.subjectInternet - psychologiapl
dc.titleEfekt kameleona w Interneciepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Wyższa Psychologii Społecznejpl
dc.description.epersonAnna Sałgut
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska