dc.contributor.author | Welskop, Wojciech | |
dc.date.accessioned | 2014-05-20T09:04:24Z | |
dc.date.available | 2014-05-20T09:04:24Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Welskop W., Relatywizm wartości nauczyciela a kształtowanie tożsamości uczniów [w:] Wychowanie: czy może „obejść się” bez duchowości? red. J. Bartoszewski, J. Swędrak, E. Struzik, Wyd. Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Sieradzu, Kraków 2013 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-935527-4-0 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4291 | |
dc.description.abstract | Wartości są źródłem podstawowych celów i zadań, jakie powinny być realizowane w ramach procesu edukacji. Wartości nadają sens życiu ludzkiemu, wzbogacają je, rozwijają osobowość człowieka i wyznaczają kierunek jego działania. Indywidualne przekonania i moralność nauczycieli odgrywają zatem istotną rolę w realizacji celów edukacji, a tym samym kształtowaniu tożsamości uczniów. W którym kierunku nauczyciel jednak powinien zmierzać: realizować cele edukacji przekazując uczniom swoje wartości i przekonania czy przedstawiać wachlarz wartości zachęcając tym samym młodych ludzi do tworzenia własnego światopoglądu? | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Sieradzu, Kraków 2013 | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | tożsamość uczniów | pl |
dc.subject | nauczyciel | pl |
dc.subject | wartości | pl |
dc.subject | relatywizm wartości | pl |
dc.title | Relatywizm wartości nauczyciela a kształtowanie tożsamości uczniów | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl |
dc.contributor.organization | Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi | pl |
dc.description.eperson | Wojciech Welskop | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |