Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWelskop, Wojciech
dc.date.accessioned2014-05-20T09:04:24Z
dc.date.available2014-05-20T09:04:24Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationWelskop W., Relatywizm wartości nauczyciela a kształtowanie tożsamości uczniów [w:] Wychowanie: czy może „obejść się” bez duchowości? red. J. Bartoszewski, J. Swędrak, E. Struzik, Wyd. Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Sieradzu, Kraków 2013pl
dc.identifier.isbn978-83-935527-4-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4291
dc.description.abstractWartości są źródłem podstawowych celów i zadań, jakie powinny być realizowane w ramach procesu edukacji. Wartości nadają sens życiu ludzkiemu, wzbogacają je, rozwijają osobowość człowieka i wyznaczają kierunek jego działania. Indywidualne przekonania i moralność nauczycieli odgrywają zatem istotną rolę w realizacji celów edukacji, a tym samym kształtowaniu tożsamości uczniów. W którym kierunku nauczyciel jednak powinien zmierzać: realizować cele edukacji przekazując uczniom swoje wartości i przekonania czy przedstawiać wachlarz wartości zachęcając tym samym młodych ludzi do tworzenia własnego światopoglądu?pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Sieradzu, Kraków 2013pl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjecttożsamość uczniówpl
dc.subjectnauczycielpl
dc.subjectwartościpl
dc.subjectrelatywizm wartościpl
dc.titleRelatywizm wartości nauczyciela a kształtowanie tożsamości uczniówpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzipl
dc.description.epersonWojciech Welskop
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska