Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKruszelnicki, Wojciech
dc.date.accessioned2014-05-26T14:18:30Z
dc.date.available2014-05-26T14:18:30Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationW. Kruszelnicki, Etyka jako aporetyka: Ricoeur–Derrida (o nową jakość dialogu między filozofią a pedagogiką), [w:] J. Rutkowiak, M. Nowak, D. Kubinowski (red.), Edukacja – moralność – sfera publiczna, Oficyna Wydawnicza Verba, Lublin 2007, s. 213-226.
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4344
dc.publisherOficyna Wydawnicza Verba
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectdekonstrukcjapl_PL
dc.subjectcele wychowaniapl_PL
dc.subjectetykapl_PL
dc.subjecthermeneutykapl_PL
dc.subjectDerridapl_PL
dc.subjectRicoeurpl_PL
dc.titleEtyka jako aporetyka: Ricoeur–Derrida (o nową jakość dialogu między filozofią a pedagogiką).
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationDolnośląska Szkoła Wyższa, Wydział Nauk Pedagogicznych
dc.description.epersonWojciech Kruszelnicki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska