Show simple item record

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2014-05-27T10:32:16Z
dc.date.available2014-05-27T10:32:16Z
dc.date.issued2014-05-27
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4350
dc.description.abstractSieci franczyzowe choć są znane od ponad stulecia, w ostatnich dwudziestu/trzydziestu latach przeżywają gwałtowany rozwój pod względem ilości nowo powstających układów tego typu. Obserwacja ta jest warta uwagi, ponieważ sieci franczyzowe pojawiają się także w dziedzinach biznesu, które do tej pory były uznawane za nieatrakcyjne dla tego rodzaju współpracy gospodarczej pomiędzy przedsiębiorstwami. Współczesne tendencje w kształtowaniu zasad współpracy partnerów we franczyzie wskazują na wprowadzanie nowatorskich rozwiązań w zakresie uczenia się otoczenia. Zaprezentowane przypadki franczyzodacwów w sektorze usług doradczych wskazują, że charakter świadczonej usługi (specjalistycznego doradztwa), której wynikiem jest wytworzenie wartości dodanej dla klienta powoduje konsekwencje dla funkcjonowania sieci franczyzowej. Rezultatem świadczenia takiej usługi w ramach franczyzy jest powstawanie dwustronnej asymetrii informacyjnej.pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectfranczyzapl
dc.subjectzarządzanie wiedząpl
dc.titleEksploracja wiedzy w sieci franczyzowej na przykładzie usług doradczychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesispl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl
dc.description.epersonMarcin Komańda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska