Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2014-05-27T10:32:16Z
dc.date.available2014-05-27T10:32:16Z
dc.date.issued2014-05-27
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4350
dc.description.abstractSieci franczyzowe choć są znane od ponad stulecia, w ostatnich dwudziestu/trzydziestu latach przeżywają gwałtowany rozwój pod względem ilości nowo powstających układów tego typu. Obserwacja ta jest warta uwagi, ponieważ sieci franczyzowe pojawiają się także w dziedzinach biznesu, które do tej pory były uznawane za nieatrakcyjne dla tego rodzaju współpracy gospodarczej pomiędzy przedsiębiorstwami. Współczesne tendencje w kształtowaniu zasad współpracy partnerów we franczyzie wskazują na wprowadzanie nowatorskich rozwiązań w zakresie uczenia się otoczenia. Zaprezentowane przypadki franczyzodacwów w sektorze usług doradczych wskazują, że charakter świadczonej usługi (specjalistycznego doradztwa), której wynikiem jest wytworzenie wartości dodanej dla klienta powoduje konsekwencje dla funkcjonowania sieci franczyzowej. Rezultatem świadczenia takiej usługi w ramach franczyzy jest powstawanie dwustronnej asymetrii informacyjnej.pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectfranczyzapl
dc.subjectzarządzanie wiedząpl
dc.titleEksploracja wiedzy w sieci franczyzowej na przykładzie usług doradczychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesispl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl
dc.description.epersonMarcin Komańda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska