dc.contributor.author | Komańda, Marcin | |
dc.date.accessioned | 2014-05-27T19:34:43Z | |
dc.date.available | 2014-05-27T19:34:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-85587-32-3 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4354 | |
dc.description.abstract | Poniższy artykuł prezentuje wyniki badania dotyczącego przesłanek wyboru kierunku i specjalności studiów. Zostało ono przeprowadzone na kilkudziesięciu studentach kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Powodem zrealizowania tego badania stały się wdrażane w Polsce zmiany funkcjonowania szkolnictwa wyższego, a szczególnie w zakresie roli studiów w rozwoju zawodowym młodych ludzi, a w konsekwencji także ich roli w całej gospodarce krajowej mającej cechować się innowacyjnością. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | TNOiK Katowice | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | gospodarka innowacyjna | pl |
dc.subject | szkolnictwo wyższe | pl |
dc.title | Przesłanki wyboru kierunku uniwersyteckiego przez słuchaczy wybranej specjalizacji studiów ekonomicznych w świetle meta-modelu gospodarki innowacyjnej | pl |
dc.title.alternative | Rating conditions for the university selection by the students of chosen specialization in economics under the innovation economy | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania | pl |
dc.description.eperson | Marcin Komańda | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |