Show simple item record

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2014-05-27T19:34:43Z
dc.date.available2014-05-27T19:34:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-85587-32-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4354
dc.description.abstractPoniższy artykuł prezentuje wyniki badania dotyczącego przesłanek wyboru kierunku i specjalności studiów. Zostało ono przeprowadzone na kilkudziesięciu studentach kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Powodem zrealizowania tego badania stały się wdrażane w Polsce zmiany funkcjonowania szkolnictwa wyższego, a szczególnie w zakresie roli studiów w rozwoju zawodowym młodych ludzi, a w konsekwencji także ich roli w całej gospodarce krajowej mającej cechować się innowacyjnością.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTNOiK Katowicepl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectgospodarka innowacyjnapl
dc.subjectszkolnictwo wyższepl
dc.titlePrzesłanki wyboru kierunku uniwersyteckiego przez słuchaczy wybranej specjalizacji studiów ekonomicznych w świetle meta-modelu gospodarki innowacyjnejpl
dc.title.alternativeRating conditions for the university selection by the students of chosen specialization in economics under the innovation economypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl
dc.description.epersonMarcin Komańda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska