Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁukasiuk, Magdalena
dc.date.accessioned2014-05-28T11:03:43Z
dc.date.available2014-05-28T11:03:43Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationŁukasiuk Magdalena, PR NGOsów. Komunikacja strategiczna organizacji pozarządowych, Wydawnictwo Naukowe Sub Lupa, Warszawa 2014.
dc.identifier.isbn978-83-64003-17-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4359
dc.description.abstractKsiążka omawia tematykę komunikacji prowadzonej w polskich organizacjach pozarządowych. Zawiera część badawczą poświęconą diagnozie działań komunikacyjnych oraz część instruktażową wskazującą wybrane metody i techniki komunikacyjne wpisane w całościową i przemyślaną strategię komunikacyjną NGO. Duży nacisk kładzie właśnie na strategiczne planowanie polityki komunikacyjnej dopasowane do możliwości organizacji i wymogów współczesnego świata.pl_PL
dc.description.sponsorshipBadania Statutowe, Uniwersytet Warszawskipl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Sub Lupa
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectstrategiapl_PL
dc.subjectkomunikacja strategicznapl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.subjectNGOpl_PL
dc.subjectorganizacje pozarządowepl_PL
dc.titlePR NGOsów. Komunikacja strategiczna organizacji pozarządowychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/book
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawski
dc.description.epersonMagdalena Łukasiuk
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska