Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPietrowna-Franczuk, Natalija
dc.date.accessioned2014-05-28T12:52:31Z
dc.date.available2014-05-28T12:52:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4362
dc.description.abstractW artykule rozważa się nad problemami tworzenia kompetencji informatycznych przyszłych nauczycieli informatyki w badaniu komputerowego transferu technologii. Głównym tematem są kompetencje zawodowe, które musi posiadać potencjalny nauczyciel informatyki w zakresie tłumaczeń wspomaganych komputeroworu
dc.language.isoruru
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinieru
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectskomputeryzowane tłumaczenieru
dc.subjectkompetencje zawodoweru
dc.subjectpodejście oparte na kompetencjachru
dc.subjectkompetencjeru
dc.titlePodejście oparte na kompetencjach w badaniu komputerowego transferu technologiiru
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleru
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.