Podejście oparte na kompetencjach w badaniu komputerowego transferu technologii
dc.contributor.author | Pietrowna-Franczuk, Natalija | |
dc.date.accessioned | 2014-05-28T12:52:31Z | |
dc.date.available | 2014-05-28T12:52:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4362 | |
dc.description.abstract | W artykule rozważa się nad problemami tworzenia kompetencji informatycznych przyszłych nauczycieli informatyki w badaniu komputerowego transferu technologii. Głównym tematem są kompetencje zawodowe, które musi posiadać potencjalny nauczyciel informatyki w zakresie tłumaczeń wspomaganych komputerowo | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie | ru |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | skomputeryzowane tłumaczenie | ru |
dc.subject | kompetencje zawodowe | ru |
dc.subject | podejście oparte na kompetencjach | ru |
dc.subject | kompetencje | ru |
dc.title | Podejście oparte na kompetencjach w badaniu komputerowego transferu technologii | ru |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ru |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.