Show simple item record

dc.contributor.authorGrabowiec, Paulina
dc.date.accessioned2014-05-28T13:41:37Z
dc.date.available2014-05-28T13:41:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4364
dc.description.abstractBadania nad inteligencją emocjonalną pokazują, że ludzie, którzy rozumieją swoje emocje oraz emocje innych osób, mają wysokie kompetencje społeczne, dzięki którym zyskują nie tylko na płaszczyźnie zawodowej, ale także prywatnej. Koncepcja ta wydaje się mieć silne podstawy i ogromne pole zastosowań. Z biegiem czasu zyskała na znaczeniu, dziś mówi sie o swoistym „przełomie emocjonalnym”, który stał się częścią naszego życia. To właśnie o niej piszą badacze, napawając nas nutą nadziei na lepszą rzeczywistość edukacyjną. Choć nie jest ona głównym determinantem powodzenia w pracy, koreluje z innymi kompetencjami nauczyciela.pl_PL
dc.publisherWSH TWP
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzawód nauczycielapl_PL
dc.subjectemocjepl_PL
dc.subjectinteligencja emocjonalnapl_PL
dc.titleZnaczenie inteligencji emocjonalnej w pracy nauczyciela
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.