Znaczenie inteligencji emocjonalnej w pracy nauczyciela
dc.contributor.author | Grabowiec, Paulina | |
dc.date.accessioned | 2014-05-28T13:41:37Z | |
dc.date.available | 2014-05-28T13:41:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4364 | |
dc.description.abstract | Badania nad inteligencją emocjonalną pokazują, że ludzie, którzy rozumieją swoje emocje oraz emocje innych osób, mają wysokie kompetencje społeczne, dzięki którym zyskują nie tylko na płaszczyźnie zawodowej, ale także prywatnej. Koncepcja ta wydaje się mieć silne podstawy i ogromne pole zastosowań. Z biegiem czasu zyskała na znaczeniu, dziś mówi sie o swoistym „przełomie emocjonalnym”, który stał się częścią naszego życia. To właśnie o niej piszą badacze, napawając nas nutą nadziei na lepszą rzeczywistość edukacyjną. Choć nie jest ona głównym determinantem powodzenia w pracy, koreluje z innymi kompetencjami nauczyciela. | pl_PL |
dc.publisher | WSH TWP | |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | zawód nauczyciela | pl_PL |
dc.subject | emocje | pl_PL |
dc.subject | inteligencja emocjonalna | pl_PL |
dc.title | Znaczenie inteligencji emocjonalnej w pracy nauczyciela | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16161]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.