Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrabowiec, Paulina
dc.date.accessioned2014-05-28T13:41:37Z
dc.date.available2014-05-28T13:41:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4364
dc.description.abstractBadania nad inteligencją emocjonalną pokazują, że ludzie, którzy rozumieją swoje emocje oraz emocje innych osób, mają wysokie kompetencje społeczne, dzięki którym zyskują nie tylko na płaszczyźnie zawodowej, ale także prywatnej. Koncepcja ta wydaje się mieć silne podstawy i ogromne pole zastosowań. Z biegiem czasu zyskała na znaczeniu, dziś mówi sie o swoistym „przełomie emocjonalnym”, który stał się częścią naszego życia. To właśnie o niej piszą badacze, napawając nas nutą nadziei na lepszą rzeczywistość edukacyjną. Choć nie jest ona głównym determinantem powodzenia w pracy, koreluje z innymi kompetencjami nauczyciela.pl_PL
dc.publisherWSH TWP
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzawód nauczycielapl_PL
dc.subjectemocjepl_PL
dc.subjectinteligencja emocjonalnapl_PL
dc.titleZnaczenie inteligencji emocjonalnej w pracy nauczyciela
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.