Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorHerda-Płonka, Katarzyna
dc.date.accessioned2014-05-28T13:42:39Z
dc.date.available2014-05-28T13:42:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4365
dc.description.abstractNiniejszy artykuł odwołuje się do analizy pracy dydaktycznej nauczyciela pod kątem przyjętych kompetencji nauczyciela (merytoryczne, metodyczne i psychologiczne), stylów nauczania – uczenia się (styl demokratyczny, autorytarny, liberalny) oraz metod nauczania (metody podające, problemowe, eksponujące, praktyczne), form i środków dydaktycznych, które warunkują rozwój aktywności studenta. Należy jednak pamiętać, ze wiele także zależy od osobowości studenta, na którą składają się: motywacja, zainteresowania, przyjęte postawy i emocje. A na wymienione powyżej struktury osobowości nauczyciel akademicki w pracy dydaktycznej nie zawsze ma wpływ.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWSH TWPpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectśrodki dydaktycznepl
dc.subjectformy nauczaniapl
dc.subjectmetody nauczaniapl
dc.subjectstyle nauczania – uczenia siępl
dc.subjectkompetencje nauczycielapl
dc.titleRola nauczyciela akademickiego w aktywizowaniu rozwoju studentówpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationŚląski Uniwersytet Medyczny w Katowicachpl
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.