Rola nauczyciela akademickiego w aktywizowaniu rozwoju studentów
dc.contributor.author | Herda-Płonka, Katarzyna | |
dc.date.accessioned | 2014-05-28T13:42:39Z | |
dc.date.available | 2014-05-28T13:42:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4365 | |
dc.description.abstract | Niniejszy artykuł odwołuje się do analizy pracy dydaktycznej nauczyciela pod kątem przyjętych kompetencji nauczyciela (merytoryczne, metodyczne i psychologiczne), stylów nauczania – uczenia się (styl demokratyczny, autorytarny, liberalny) oraz metod nauczania (metody podające, problemowe, eksponujące, praktyczne), form i środków dydaktycznych, które warunkują rozwój aktywności studenta. Należy jednak pamiętać, ze wiele także zależy od osobowości studenta, na którą składają się: motywacja, zainteresowania, przyjęte postawy i emocje. A na wymienione powyżej struktury osobowości nauczyciel akademicki w pracy dydaktycznej nie zawsze ma wpływ. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | WSH TWP | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | środki dydaktyczne | pl |
dc.subject | formy nauczania | pl |
dc.subject | metody nauczania | pl |
dc.subject | style nauczania – uczenia się | pl |
dc.subject | kompetencje nauczyciela | pl |
dc.title | Rola nauczyciela akademickiego w aktywizowaniu rozwoju studentów | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.contributor.organization | Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach | pl |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.