Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2014-05-29T08:21:43Z
dc.date.available2014-05-29T08:21:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-7283-538-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4380
dc.description.abstractPostępujący i równocześnie zmieniający swój charakter proces globalizacji jako najbardziej charakterystyczny aspekt rozwoju współczesnego świata ujawnia szczególne powiązania między wymiarem gospodarczym a kulturowym. Podstawą dla prowadzonych w tej pracy rozważań stała się podnoszona przez badaczy kultury kwestia przełamywania dystansu kulturowego będącego (w swym tradycyjnym opisie) ściśle związanym z dystansem geograficznym. Została w związku z tym nakreślona problematyka transkulturowości współczesnego społeczeństwa, u podstaw której leży koncepcja bliskości.pl_PL
dc.publisherPolitechnika Łódzka
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarka kulturowapl_PL
dc.subjectglobalizacjapl_PL
dc.titleMarka kulturowa jako przejaw współczesności w teorii zarządzaniapl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPart
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania
dc.description.epersonMarcin Komańda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.