Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzałach, Stefan
dc.date.accessioned2014-05-29T09:05:39Z
dc.date.available2014-05-29T09:05:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4391
dc.description.abstractW artykule zasygnalizowano jedynie znaczenie zaufania w budowaniu relacji międzyludzkich. Ludzie instynktownie ufają tym osobom, których charakter jest oparty na właściwych zasadach i wartościach. To podstawa budowania partnerstwa: rodzice – szkoła – najbliższe środowisko oraz w przypadku szkoły wyższej, nauczyciele akademiccy – studenci. Powyższe składniki tworzą środowisko wychowawcze, a tworzyć będą jednolity front wychowawczy, jeśli systemy wartości, zasad i głoszonych sądów przez te trzy ogniwa będą tożsame. Podkreślono również, iż relacje interpersonalne są powiązane z zaufaniem, które wzbudza w drugiej osobie nadawca komunikatu dzięki temu, że sam jest wiarygodny. Kiedy poziom zaufania jest duży, porozumienie następuje bez trudności. Gdy jednak zaufanie jest niewielkie, porozumienie jest ograniczone, czasochłonne i nieefektywne. O zaufanie w relacjach interpersonalnych muszą zadbać nie tylko nauczyciele i studenci, ale również rodzice.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczeciniepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectjednolity front wychowawczypl
dc.subjectśrodowisko szkolnepl
dc.subjectszkołapl
dc.subjectrodzinapl
dc.subjectwartościpl
dc.subjectrelacje interpersonalnepl
dc.subjectwiarygodnośćpl
dc.subjectzaufaniepl
dc.titleZaufanie w relacjach interpersonalnych – wybrane aspektypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.