Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCiechanowska, Dorota
dc.date.accessioned2014-05-29T20:40:36Z
dc.date.available2014-05-29T20:40:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-87561-42-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4398
dc.description.abstractDynamiczne zmiany ekonomiczne i polityczne wpływają na zadania edukacji akademickiej. Ulega ona głębokim przeobrażeniom. Potrzeby gospodarcze i wynikająca z nich polityka państwa wpływają na charakter wiedzy przekazywanej czy kształtowanej na uczelniach. Umasowienie edukacji znacząco wpłynęło na obniżenie standardów kształcenia akademickiego. Uczenie się głębokie jako efekt akademickiego uczenia się dorosłych stanowi warunek konieczny funkcjonowania uniwersytetu. Zachodzi uzasadniona obawa, że ze względu na postępującą ewolucję edukacji akademickiej uczenie się głębokie na uczelniach wyższych będzie zjawiskiem rzadkim i elitarnym.pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpogłębione uczenie siępl
dc.subjectuczenie się dorosłychpl
dc.subjectkształcenie akademickiepl
dc.titleUczenie się głębokie jako efekt studiowaniapl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationWSH TWP Szczecinpl
dc.description.epersonDorota Ciechanowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska