Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2014-05-30T08:00:13Z
dc.date.available2014-05-30T08:00:13Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978- 83-89072-21-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4406
dc.description.abstractOd kilkunastu lat podkreśla się niezmiennie znaczenie zasobów niematerialnych w odnoszeniu sukcesu rynkowego przez przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę przykłada się wobec wiedzy, jako czynnika determinującego wykorzystanie innych czynników produkcyjnych. Rozwój koncepcji zarządzania wiedzą ma zatem swoje uzasadnienie, jednak jak pokazuje czas, wciąż poszukuje się rozwiązań, które pozwolą na zogniskowanie wysiłków organizacji na tych zasobach wiedzy, które mogą ukazać się najbardziej kluczowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej. Nie dziwi zatem, że w ramach knowledge management powstają różnorakie koncepcje, które odnoszą się do wybranych aspektów wspomnianego problemu, tak jak na przykład zarządzanie wiedzą klienta.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherUniwersytet Ekonomiczny Katowicach, Centrum Badań i Ekspertyzpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie wiedząpl
dc.subjectzarządzanie strategicznepl
dc.subjectwiedza klientapl
dc.titleZarządzanie wiedzą klienta : kierunki badańpl
dc.title.alternativeCustomer Knowledge Management: Research Fieldsen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl
dc.description.epersonMarcin Komańda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.