Podejście sieciowe w przemyśle muzycznym
dc.contributor.author | Komańda, Marcin | |
dc.date.accessioned | 2014-05-30T08:02:51Z | |
dc.date.available | 2014-05-30T08:02:51Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-85587-25-5 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/4408 | |
dc.description.abstract | Współcześnie wielu artystów z branży muzycznej współpracuje ze sobą. Charakter tej kooperacji jest bardzo różnorodny- od wspólnego wystąpienia w utworze po powiązanie go ze współudziałem w produkcji i promocji. Zakres podmiotowy owej kooperacji bywa często zmienny w czasie, a także zmienny bywa charakter udziału poszczególnych osób w konkretnych projektach. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | TNOiK Katowice | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | podejście sieciowe | pl |
dc.subject | zarządzanie strategiczne | pl |
dc.subject | przemysł muzyczny | pl |
dc.title | Podejście sieciowe w przemyśle muzycznym | pl |
dc.title.alternative | Networking in the music industry | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania | pl |
dc.description.eperson | Marcin Komańda |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.