Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2014-06-04T08:13:29Z
dc.date.available2014-06-04T08:13:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1640-6818
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4439
dc.description.abstractŚrodowisko Internetu jest obszarem, które cechuje się wysoką turbulentnością. Jest ona w dużej mierze wynikiem aktywności samych użytkowników sieci. Rozwiązania natury formalnej, szczególnie w obszarze szeroko pojętej administracji publicznej z natury rzeczy nie są w stanie nadążyć za oczekiwaniami obywateli w kontekście ich wzajemnych relacji w cyberprzestrzeni. Ważne podkreślenia jest stwierdzenie, że istnieje wśród decydentów politycznych świadomość konieczności śledzenia trendów i wdrażania określonych rozwiązań technologicznych, ale jak wskazuje przykład koncepcji e-governmentu są to rozwiązania o charakterze systemowym, które jak się wydaje, w konkretnych przypadkach mogą rozbiegać się z oczekiwaniami indywidualnych obywateli, których aspiracje i pojmowanie własnej roli w aspekcie społecznym kształtują się równolegle do rozwoju technologii dostępnej na rynku.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe USpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectadministracja publicznapl
dc.subjectklientpl
dc.titleRelacja klient-instytucja publiczna w cyberprzestrzenipl
dc.title.alternativeCustomer-public Authority Relationship in the Cyber Spaceen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl
dc.description.epersonMarcin Komańda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.