Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJuza, Marta
dc.date.accessioned2014-06-19T12:02:38Z
dc.date.available2014-06-19T12:02:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationJuza, M. (2011). Perspektywy Rozwoju kultury popularnej w obliczu nowych mediów, w: Oblicza nowych mediów, A. Ogonowska (red.), Kraków: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, ss. 11-30.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4546
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectfanipl_PL
dc.subjectnowe mediapl_PL
dc.subjectkultura popularnapl_PL
dc.titlePerspektywy Rozwoju kultury popularnej w obliczu nowych mediówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonPiotr Siuda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.