Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGuzek, Damian
dc.date.accessioned2014-06-19T20:53:20Z
dc.date.available2014-06-19T20:53:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationGuzek, D. (2012). Konwergencja mediów katolickich w Polsce, w: Konwergencja mediów masowych i jej skutki dla współczesnego dziennikarstwa, Tom 2, M. Gierula, P. Szostok (red.), Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ss. 227-240.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4558
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectKościółpl_PL
dc.subjectkonwergencjapl_PL
dc.subjectinternetpl_PL
dc.subjectreligiapl_PL
dc.subjectreligia w Interneciepl_PL
dc.subjectreligion onlinepl_PL
dc.titleKonwergencja mediów katolickich w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonPiotr Siuda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.