Show simple item record

dc.contributor.authorMiłkowski, Marcin
dc.date.accessioned2012-12-20T14:38:27Z
dc.date.available2012-12-20T14:38:27Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationMiłkowski, Marcin. 2000. Jak być moralistą w środkach masowego przekazu? (krótki kurs). „Rubikon” 4 (11): 52–56.pl
dc.identifier.issn1505-1161
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/457
dc.description.abstractOd dawna w środkach masowego przekazu widuje się osoby mające rozstrzygać trudne dylematy. O takich osobach mówi się “autorytety” lub “eksperci”. Warto się zastanowić, czy “ekspert” różni się znaczeniem od “autorytetu” — taką drogą będę chciał dojść do tytułowego “moralisty”.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherRubikonpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmoralistykapl
dc.subjectautorytet epistemicznypl
dc.subjectpublicystykapl
dc.subjectautorytetpl
dc.titleJak być moralistą w środkach masowego przekazu? (krótki kurs)pl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl
dc.description.epersonMarcin Miłkowski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska