Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMiłkowski, Marcin
dc.date.accessioned2012-12-20T14:38:27Z
dc.date.available2012-12-20T14:38:27Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationMiłkowski, Marcin. 2000. Jak być moralistą w środkach masowego przekazu? (krótki kurs). „Rubikon” 4 (11): 52–56.pl
dc.identifier.issn1505-1161
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/457
dc.description.abstractOd dawna w środkach masowego przekazu widuje się osoby mające rozstrzygać trudne dylematy. O takich osobach mówi się “autorytety” lub “eksperci”. Warto się zastanowić, czy “ekspert” różni się znaczeniem od “autorytetu” — taką drogą będę chciał dojść do tytułowego “moralisty”.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherRubikonpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmoralistykapl
dc.subjectautorytet epistemicznypl
dc.subjectpublicystykapl
dc.subjectautorytetpl
dc.titleJak być moralistą w środkach masowego przekazu? (krótki kurs)pl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl
dc.description.epersonMarcin Miłkowski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska