Show simple item record

dc.contributor.authorSzczepańska-Woszczyna, Katarzyna
dc.date.accessioned2014-07-13T12:00:46Z
dc.date.available2014-07-13T12:00:46Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationSzczepańska-Woszczyna K., Wykształcenie absolwentów elementem kształtowania pozycji rynkowej uczelni, w: Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod red. G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2004pl_PL
dc.identifier.isbn83-7205-201-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4743
dc.description.abstractPrzyjmując jako fakt powstanie i istnienie w Polsce rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym (koncepcja rynku edukacyjnego) należy traktować wykształcenie jako produkt rynkowy. W artykule przedstawiono wykształcenie jako produkt powstały w wyniku świadczenia usługi edukacyjnej, którego jakość kształtuje wizerunek uczelni, która ten produkt "wytworzyła". Miarą sukcesu uczelni jest pozycja jej absolwentów na rynku pracy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwizerunek uczelnipl_PL
dc.subjectabsolwentpl_PL
dc.subjectwykształceniepl_PL
dc.titleWykształcenie absolwentów elementem kształtowania pozycji rynkowej uczelnipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonKatarzyna Szczepańska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska