Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzczepańska-Woszczyna, Katarzyna
dc.date.accessioned2014-07-13T12:00:46Z
dc.date.available2014-07-13T12:00:46Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationSzczepańska-Woszczyna K., Wykształcenie absolwentów elementem kształtowania pozycji rynkowej uczelni, w: Marketing szkół wyższych, praca zbiorowa pod red. G. Nowaczyk i M. Kolasińskiego, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2004pl_PL
dc.identifier.isbn83-7205-201-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4743
dc.description.abstractPrzyjmując jako fakt powstanie i istnienie w Polsce rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym (koncepcja rynku edukacyjnego) należy traktować wykształcenie jako produkt rynkowy. W artykule przedstawiono wykształcenie jako produkt powstały w wyniku świadczenia usługi edukacyjnej, którego jakość kształtuje wizerunek uczelni, która ten produkt "wytworzyła". Miarą sukcesu uczelni jest pozycja jej absolwentów na rynku pracy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwizerunek uczelnipl_PL
dc.subjectabsolwentpl_PL
dc.subjectwykształceniepl_PL
dc.titleWykształcenie absolwentów elementem kształtowania pozycji rynkowej uczelnipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonKatarzyna Szczepańska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska