Show simple item record

dc.contributor.authorAnisiewicz, Renata
dc.date.accessioned2014-08-03T12:45:00Z
dc.date.available2014-08-03T12:45:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationAnisiewicz R., 2007, Umiejętność korzystania z informacji na przykładzie prac olimpijskich z geografii. [w:] Region w edukacji przyrodniczo-geograficznej. Nauki Gegraficzne w Badaniach Regionalnych, Instytut Geografii Akad. Świętokrzyskiej, Kielce, s. 11-13pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4972
dc.description.abstractKształtowanie umiejętności korzystania z informacji to jeden z celów preferowanych w założeniach reformy edukacji. Weryfikację tych umiejętności umożliwia analiza poziomu pisemnych prac olimpijskich. Porównanie prac z pięciu ostatnich olimpiad geograficznych wskazuje na lawinowo rosnące ograniczanie się uczniów do wykorzystywania informacji (często zupełnie bezkrytycznie) pochodzących wyłącznie ze źródeł internetowych. Obserwuje się też rosnący brak umiejętności wyselekcjonowania, uporządkowania i analizy posiadanych informacji geograficznych. Przedmiotem szczególnej uwagi nauczycieli powinno być położenie nacisku na eliminowanie zaobserwowanych problemów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Geografii Akad. Świętokrzyskiejpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectinformacjapl_PL
dc.subjectolimpiadapl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectgeografiapl_PL
dc.titleUmiejętność korzystania z informacji na przykładzie prac olimpijskich z geografiipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański, Wydział Oceanografii i Geografii, Instytut Geografii, Katedra Geografii Rozwoju Regionalnegopl_PL
dc.description.epersonMarcin Polom


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.