Show simple item record

dc.contributor.authorAnisiewicz, Renata
dc.date.accessioned2014-08-03T15:26:07Z
dc.date.available2014-08-03T15:26:07Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationAnisiewicz R., 2005, MAPA W NAUCZANIU GEOGRAFII W ŚWIETLE WYNIKÓW EGZAMINU WSTĘPNEGO NA STUDIA GEOGRAFICZNE NA UNIWERSYTECIE GDAŃSKIM, [w:] WYMIAR I WSPÓŁCZESNE WYZWANIA EDUKACJI GEOGRAFICZNEJ, S. Musielak (red.), Szczecin, s. 48-51pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4978
dc.description.abstractWspółcześnie mapy towarzyszą człowiekowi w wielu miejscach i okolicznościach. Są nie tylko ważnym narzędziem badawczym w geografii, ale także w geologii, planowaniu przestrzennym i innych dyscyplinach naukowych. Wykorzystują je wojskowi, transportowcy, turyści, częściej służą też celom reklamowym i propagandowym. Coraz więcej map znajdujemy nie tylko w atlasach i literaturze fachowej, ale również w prasie codziennej, programach telewizyjnych, na stronach internetowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna InPlus, Szczecinpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmapapl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectgeografiapl_PL
dc.titleMapa w nauczaniu geografii w świetle wyników egzaminu wstępnego na studia geograficzne na Uniwersytecie Gdańskimpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański, Wydział Oceanografii i Geografii, Instytut Geografii, Katedra Geografii Rozwoju Regionalnegopl_PL
dc.description.epersonMarcin Polom


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.