Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAnisiewicz, Renata
dc.date.accessioned2014-08-03T15:26:07Z
dc.date.available2014-08-03T15:26:07Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationAnisiewicz R., 2005, MAPA W NAUCZANIU GEOGRAFII W ŚWIETLE WYNIKÓW EGZAMINU WSTĘPNEGO NA STUDIA GEOGRAFICZNE NA UNIWERSYTECIE GDAŃSKIM, [w:] WYMIAR I WSPÓŁCZESNE WYZWANIA EDUKACJI GEOGRAFICZNEJ, S. Musielak (red.), Szczecin, s. 48-51pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4978
dc.description.abstractWspółcześnie mapy towarzyszą człowiekowi w wielu miejscach i okolicznościach. Są nie tylko ważnym narzędziem badawczym w geografii, ale także w geologii, planowaniu przestrzennym i innych dyscyplinach naukowych. Wykorzystują je wojskowi, transportowcy, turyści, częściej służą też celom reklamowym i propagandowym. Coraz więcej map znajdujemy nie tylko w atlasach i literaturze fachowej, ale również w prasie codziennej, programach telewizyjnych, na stronach internetowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna InPlus, Szczecinpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmapapl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectgeografiapl_PL
dc.titleMapa w nauczaniu geografii w świetle wyników egzaminu wstępnego na studia geograficzne na Uniwersytecie Gdańskimpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański, Wydział Oceanografii i Geografii, Instytut Geografii, Katedra Geografii Rozwoju Regionalnegopl_PL
dc.description.epersonMarcin Polom


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.