Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPalmowski, Tadeusz
dc.date.accessioned2014-08-11T18:13:13Z
dc.date.available2014-08-11T18:13:13Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationPalmowski T., 2002, Kaliningrad jako bałtycki węzeł transporty, [w:] J. Wendt (red.) Wybrane zagadnienia z geografii transportu, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, s. 50-56pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5048
dc.description.abstractEksklawowe położenie spowodowało, że Obwód Kaliningradzki jest uzależniony od funkcjonowania powiązań komunikacyjnych. Najważniejsze z nich wiążą się ze sprawnym wykonywaniem przewozów przez transport morski, transport kolejowy i drogowy, lotniczy i żeglugę śródlądową. Utrata portów w Tallinie, Rydze i Kłajpedzie po rozpadzie ZSRR spowodowała, że obsługa rosyjskich przewozów międzynarodowych na Bałtyku skoncentrowała się w trzech portach: St. Petersburgu, Kaliningradzie i Wyborgu. Kaliningrad jest po Sankt Petersburgu drugim pod względem przeładunków rosyjskim portem morskim na Bałtyku.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjecthub transportowypl_PL
dc.subjectObwód Kaliningradzkipl_PL
dc.subjectFederacja Rosyjskapl_PL
dc.subjectKaliningradpl_PL
dc.subjectwęzeł transportowypl_PL
dc.titleKaliningrad jako bałtycki węzeł transportowypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationKatedra Geografii Rozwoju Regionalnego, Instytut Geografii, Wydział Oceanografii i Geografii, Uniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonMarcin Polom


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.