dc.contributor.author | Binytska, Kateryna | |
dc.date.accessioned | 2014-09-08T10:45:57Z | |
dc.date.available | 2014-09-08T10:45:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/5133 | |
dc.description.abstract | W artykule przeanalizowano podstawowe tendencje rozwoju wyższych szkół pedagogicznych w Polsce w drugiej połowie XX i na początku XXI wieku. Ujawniający się trend dotyczy wzrostu liczby wyższych uczelni o tym profilu; wzrostu liczby studentów; zwiększenia wykazu specjalności; ilości badań, a tym samym publikacji naukowych; wprowadzenia niestacjonarnej, podyplomowej i eksternistycznej formy kształcenia studentów, a także reorganizacji w strukturze zarządzania i finansowania uczelni. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP, Pedagogium | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | rozwój | pl_PL |
dc.subject | wyższe szkoły pedagogiczne | pl_PL |
dc.subject | tendencje | pl_PL |
dc.title | Tendencje rozwoju wyższych szkół pedagogicznych Polski w drugiej połowie XX wieku i początku XXI wieku | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Akademia Humanitarno-Pedagogiczna w Chmielnickim (Ukraina) | pl_PL |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |