Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBinytska, Kateryna
dc.date.accessioned2014-09-08T10:45:57Z
dc.date.available2014-09-08T10:45:57Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5133
dc.description.abstractW artykule przeanalizowano podstawowe tendencje rozwoju wyższych szkół pedagogicznych w Polsce w drugiej połowie XX i na początku XXI wieku. Ujawniający się trend dotyczy wzrostu liczby wyższych uczelni o tym profilu; wzrostu liczby studentów; zwiększenia wykazu specjalności; ilości badań, a tym samym publikacji naukowych; wprowadzenia niestacjonarnej, podyplomowej i eksternistycznej formy kształcenia studentów, a także reorganizacji w strukturze zarządzania i finansowania uczelni.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP, Pedagogiumpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectrozwójpl_PL
dc.subjectwyższe szkoły pedagogicznepl_PL
dc.subjecttendencjepl_PL
dc.titleTendencje rozwoju wyższych szkół pedagogicznych Polski w drugiej połowie XX wieku i początku XXI wiekupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Humanitarno-Pedagogiczna w Chmielnickim (Ukraina)pl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska