Show simple item record

dc.contributor.authorWenta, Kazimierz
dc.date.accessioned2014-09-08T17:08:30Z
dc.date.available2014-09-08T17:08:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5135
dc.description.abstractProblematyka wychowania medialnego rozwiązywana jest w aspekcie doświadczeń zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej oraz pedagogiki mediów. Wychowanie medialne dotyczy oddziaływań nauczyciela i mediów naturalnych, technicznych i symbolicznych na wzbogacenie osobowości uczniów klas początkowych szkoły podstawowej. Centralnym zagadnieniem jest naturalne i multimedialne nauczanie wychowujące zmierzające do pobudzenia aktywności ucznia i jego rozwoju, chroniąc go zarazem przed uzależnieniem od mediów elektronicznych, zwłaszcza Internetu. Dlatego w artykule znajdują się liczne propozycje dotyczące metodyki edukacji wczesnoszkolnej przy intencjonalnym zastosowaniu mediów naturalnych, technicznych i symbolicznych. Wiąże się to z innowacyjnymi i twórczymi aplikacjami w zakresie wdrażania krajowych ram kwalifikacyjnych dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na rzecz przygotowywania uczniów do krytycznego wykorzystania mediów w uczeniu się przez całe życie.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie, wyd. Pedagogiumpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmedia symbolicznepl_PL
dc.subjectmedia technicznepl_PL
dc.subjectmedia naturalnepl_PL
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl_PL
dc.subjectwychowanie medialnepl_PL
dc.titleTechnologia informacyjna w edukacji dzieckapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczeciniepl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.