Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKremeń, Tetiana
dc.date.accessioned2014-09-08T17:53:37Z
dc.date.available2014-09-08T17:53:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5136
dc.description.abstractW artykule zostały sformułowane i uzasadnione składniki mediów społecznościowych jako narzędzia mobilizacji politycznej. Określono czynniki, które przyczyniają się do skuteczności politycznej mobilizacji poprzez media społecznościowe. Rozpatrzono kluczowe osobliwości mediów społecznościowych jako narzędzia mobilizacji, a mianowicie: uproszczone wyszukiwanie „jednomyślników”; efekt komunikacji grupowej i polaryzacji grupowej; efekt komunikacji osobistej; efekt informacyjnych kaskad; poczucie zbiorowości; możliwość przekazywania złożonych wiadomości.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie, wyd. Pedagogiumpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectinformacjapl_PL
dc.subjectpolityczna mobilizacjapl_PL
dc.subjectmedia społecznepl_PL
dc.titleElementy mediow społecznych jako narzędzie mobilizacji politycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationNarodowy Uniwersytet im. Tarasa Szewczenki w Kijowie (Ukraina)pl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska