Show simple item record

dc.contributor.authorPopiel, Barbara
dc.date.accessioned2014-09-10T08:53:30Z
dc.date.available2014-09-10T08:53:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5144
dc.description.abstractArtykuł dotyczy sposobu funkcjonowania blogu jako warsztatu, narzędzia i przestrzeni przyszłego dziennikarza oraz wykorzystania tych aspektów w edukacji dziennikarskiej. Jako warsztat blog pozwala przede wszystkim nabyć umiejętności pisarskie. Jako narzędzie służy eksperymentom oraz kreowaniu własnej marki. Jako przestrzeń pozwala blogerowi poszukiwać własnych form wyrazu, uczyć się odpowiedzialności za słowo, nawiązywać kontakty i zdobywać doświadczenie. Zjawiska te można wykorzystywać w edukacji dziennikarskiej na każdym poziomie nauczania dzięki zachęcaniu studentów do samodzielnego prowadzenia blogów oraz wskazywaniu związanych z tym możliwości, korzyści, zagrożeń i sposobów rozwiązywania problemów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie, wyd. Pedagogiumpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectprzestrzeń pisarskapl_PL
dc.subjectnarzędzie pisarskiepl_PL
dc.subjectwarsztat pisarskipl_PL
dc.subjectdziennikarstwopl_PL
dc.subjectblogpl_PL
dc.titleBlog jako warsztat, narzędzie i przestrzeń przyszłego dziennikarzapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczeciniepl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.