Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSkvortsova, Svetlana
dc.date.accessioned2014-09-10T08:57:09Z
dc.date.available2014-09-10T08:57:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5145
dc.description.abstractThe paper states that plot Mathematical problems are the models of the processes that are happening in the world around. Besides, they are a means of forming the younger schoolchildren’s key competencies that is to solve tasks that occur in the everyday and professional life. The goals of the problems’ solution are considered, the activity of solving a problem is analysed, four stages in the process of the problem’s solution and means of their implementation are singled out.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie, wyd. Pedagogiumpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmathematical problemspl_PL
dc.subjectprimary schoolpl_PL
dc.subjectmathematical competencepl_PL
dc.titleSolving plot mathematical problems as the way to acquire key and subject competencies by schoolchildrenpl_PL
dc.title.alternativeРешение сюжетных математических задач как способ формирования у младших школьников предметной и ключевых компетентностейpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationPołudniowoukraiński Państwowy Uniwersytet Pedagogiczny im. K.D. Uszyńskiego w Odessie (Ukraina)pl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.