Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJankowska, Agnieszka
dc.date.accessioned2014-09-10T18:45:55Z
dc.date.available2014-09-10T18:45:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5161
dc.description.abstractRozwój zaufania przebiega stopniowo, począwszy od relacji rodzinnych we wczesnym dzieciństwie, umacnianych w kolejnych fazach życia, przez coraz bliższe relacje dziecka z rówieśnikami oraz ważnymi dla niego dorosłymi. Na podstawie badań, jakie przeprowadziłam w czerwcu 2013 r. wśród uczniów kończących gimnazjum, przedstawiam kwestię zaufania uczniów do nauczycieli. W artykule podejmuję próbę udzielenia odpowiedzi na pytania: czy, a jeśli tak, to w jakim stopniu uczniowie ufają nauczycielom i jak to się ma do zaufania wobec innych ludzi oraz w czym przejawia się zaufanie/brak zaufania w relacjach nauczyciel – uczeń i jak ważne jest dla uczniów zaufanie do nauczycieli?pl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie, wyd. Pedagogiumpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzaufanie do nauczycielipl_PL
dc.subjectuczniowie a nauczycielepl_PL
dc.subjectgimnazjaliścipl_PL
dc.titleNauczyciel (nie)godny zaufaniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.