Nauczyciel (nie)godny zaufania
dc.contributor.author | Jankowska, Agnieszka | |
dc.date.accessioned | 2014-09-10T18:45:55Z | |
dc.date.available | 2014-09-10T18:45:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/5161 | |
dc.description.abstract | Rozwój zaufania przebiega stopniowo, począwszy od relacji rodzinnych we wczesnym dzieciństwie, umacnianych w kolejnych fazach życia, przez coraz bliższe relacje dziecka z rówieśnikami oraz ważnymi dla niego dorosłymi. Na podstawie badań, jakie przeprowadziłam w czerwcu 2013 r. wśród uczniów kończących gimnazjum, przedstawiam kwestię zaufania uczniów do nauczycieli. W artykule podejmuję próbę udzielenia odpowiedzi na pytania: czy, a jeśli tak, to w jakim stopniu uczniowie ufają nauczycielom i jak to się ma do zaufania wobec innych ludzi oraz w czym przejawia się zaufanie/brak zaufania w relacjach nauczyciel – uczeń i jak ważne jest dla uczniów zaufanie do nauczycieli? | pl_PL |
dc.publisher | Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie, wyd. Pedagogium | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | zaufanie do nauczycieli | pl_PL |
dc.subject | uczniowie a nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | gimnazjaliści | pl_PL |
dc.title | Nauczyciel (nie)godny zaufania | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Szczeciński | pl_PL |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16126]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.