Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrapiński, Bartosz
dc.contributor.authorSzultka, Stanisław
dc.contributor.authorGrabowska, Martyna
dc.contributor.authorSzlendak, Tomasz
dc.contributor.authorZawistowski, Władysław
dc.contributor.authorMarcinkiewicz, Olga A.
dc.contributor.authorBujny, Jarosław
dc.contributor.authorJagielak, Maciej
dc.contributor.authorSzlachta, Paweł
dc.contributor.authorAdamczewski, Marek
dc.contributor.authorMochocki, Michał
dc.contributor.authorPorada, Tadeusz
dc.contributor.authorGajos, Hanna
dc.date.accessioned2014-09-11T08:11:24Z
dc.date.available2014-09-11T08:11:24Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationSzultka, S. (red.), Kreatywny łańcuch – powiązania sektora kultury i kreatywnego w Polsce, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Gdańsk 2014pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7615-110-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5164
dc.descriptionCałość raportu poprzedzają numerycznie przedstawione wnioski i rekomendacje. Na samym wstępie czytelnik odnajduje informacje dotyczące warunków, które sprzyjają rozwojowi branż kultury i kreatywnych oraz na tej podstawie nakreślony zestaw rekomendacji, których realizacja, w obecnych uwarunkowaniach, będzie sprzyjać rozwojowi sektora kreatywnego. W pierwszym rozdziale przedstawiona została różnorodność postrzegania czym są i z jakimi trudnościami zmagają się branże sektora kultury i kreatywnego, jak również jaką rolę odgrywają kapitał ludzki i działalności kreatywne w rozwoju społeczno-gospodarczym i kulturowym polskich regionów. Wyniki przeprowadzonych badań: ilościowych (próba o liczebności 793 podmiotów), wywiadów indywidualnych i grupowych, a także studiów przypadku, zawarte są w rozdziałach od drugiego do szóstego.pl_PL
dc.description.abstractAutorzy raportu weryfikują na ile kultura w Polsce jest rzeczywistym impulsem dla rozwoju sektorów kreatywnych i całej gospodarki, a inwestycje w kulturę przekładają się na przychody pozostałych sektorów gospodarki. Jest to tym samym weryfikacja modelu rozwoju zakładającego, że główne dziedziny kultury współistnieją z przemysłami kultury i kreatywnymi, wspólnie tworząc nowy obszar – sektor kreatywny – stanowiący źródło silnego impulsu rozwojowego dla całej gospodarki. Za wskaźnik weryfikujący ten model przyjęto analizę deklaratywnych powiązań występujących pomiędzy podmiotami przynależącymi do poszczególnych branż z sektora kreatywnego, a także poszczególnych okręgów koncentrycznych.pl_PL
dc.description.sponsorshipProjekt współfinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań nad Gospodarką Rynkowąpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectsektor kreatywnypl_PL
dc.subjectrelacjepl_PL
dc.subjectklastrypl_PL
dc.subjectkulturapl_PL
dc.subjectrozwójpl_PL
dc.subjectprzemysł kreatywnypl_PL
dc.subjectklasa kreatywnapl_PL
dc.subjectpowiązaniapl_PL
dc.titleKreatywny łańcuch – powiązania sektora kultury i kreatywnego w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.description.epersonBartosz Krapiński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska