dc.contributor.author | Wites, Tomasz | |
dc.date.accessioned | 2014-09-15T20:29:18Z | |
dc.date.available | 2014-09-15T20:29:18Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.isbn | 83-227-2265-6 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/5173 | |
dc.description.abstract | W pracy scharakteryzowano rosyjskie pogranicze, które wyłoniło się w kontekście rozpadu Związku Radzieckiego. Rozpad Związku Radzieckiego przyczynił się do zmian charakteru zewnętrznych granic ZSRR, jak i wewnętrznych (pomiędzy dawnymi republikami związkowymi). Stopień barierowości granic należy rozpatrywać oddzielnie na poziomie politycznym i gospodarczym. W opracowaniu skupiono dużą uwagę na eksterytorialnych trasach kolejowych. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwa UMCS | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | eksterytorialne trasy kolejowe | pl_PL |
dc.subject | Rosja | pl_PL |
dc.subject | transport | pl_PL |
dc.title | Specyfika transportowa w regionach pogranicza rosyjskiego | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytet Warszawski | pl_PL |
dc.description.eperson | Tomasz Wites | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |