Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWites, Tomasz
dc.date.accessioned2014-09-15T20:29:18Z
dc.date.available2014-09-15T20:29:18Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.isbn83-227-2265-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5173
dc.description.abstractW pracy scharakteryzowano rosyjskie pogranicze, które wyłoniło się w kontekście rozpadu Związku Radzieckiego. Rozpad Związku Radzieckiego przyczynił się do zmian charakteru zewnętrznych granic ZSRR, jak i wewnętrznych (pomiędzy dawnymi republikami związkowymi). Stopień barierowości granic należy rozpatrywać oddzielnie na poziomie politycznym i gospodarczym. W opracowaniu skupiono dużą uwagę na eksterytorialnych trasach kolejowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwa UMCSpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjecteksterytorialne trasy kolejowepl_PL
dc.subjectRosjapl_PL
dc.subjecttransportpl_PL
dc.titleSpecyfika transportowa w regionach pogranicza rosyjskiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytet Warszawskipl_PL
dc.description.epersonTomasz Wites
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska