Show simple item record

dc.contributor.authorWites, Tomasz
dc.date.accessioned2014-09-15T20:29:18Z
dc.date.available2014-09-15T20:29:18Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.isbn83-227-2265-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5173
dc.description.abstractW pracy scharakteryzowano rosyjskie pogranicze, które wyłoniło się w kontekście rozpadu Związku Radzieckiego. Rozpad Związku Radzieckiego przyczynił się do zmian charakteru zewnętrznych granic ZSRR, jak i wewnętrznych (pomiędzy dawnymi republikami związkowymi). Stopień barierowości granic należy rozpatrywać oddzielnie na poziomie politycznym i gospodarczym. W opracowaniu skupiono dużą uwagę na eksterytorialnych trasach kolejowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwa UMCSpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjecteksterytorialne trasy kolejowepl_PL
dc.subjectRosjapl_PL
dc.subjecttransportpl_PL
dc.titleSpecyfika transportowa w regionach pogranicza rosyjskiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytet Warszawskipl_PL
dc.description.epersonTomasz Wites
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska