Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLaskowska, Małgorzata
dc.date.accessioned2013-01-13T20:26:30Z
dc.date.available2013-01-13T20:26:30Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issnISBN 978-83-7151-094-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/517
dc.description.abstractW zaproponowanym tekście zostanie przeanalizowana aktywność kobiet w mediach społecznościowych, zwracając przy tym szczególną uwagę na blogosferę. Celem artykułu jest przedstawienie aktywności kobiet w mediach społecznościowych. W tym też temacie autorka ukaże najbardziej ciekawe i aktywne blogerki, które poprzez pisanie w sieci zmieniają nie tylko cyberprzestrzeń, ale także realny świat. Autorkami blogów są matkami, żonami, ale też kobietami polityki, nauki i biznesu. Artykuł ten obejmie także analizę aksjologiczną blogosfery.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherDom Wydawniczy Elipsapl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectnowe mediapl
dc.subjectkobietapl
dc.subjectsocial mediapl
dc.titleNaprawdę jaka jesteś? Aktywność kobiet w social media na wybranych przykładachpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.description.epersonMałgorzata Laskowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska