Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMączyński, Jacek
dc.date.accessioned2014-09-24T19:25:58Z
dc.date.available2014-09-24T19:25:58Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationMączyński J.: Zarządzanie i marketing transferu innowacji. [w:] Doświadczenia transferu i wdrażania innowacji. Żuber R. (red.), Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2000, s. 160-167pl_PL
dc.identifier.isbn83-7207-172-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5327
dc.description.abstractDo tematyki innowacji przywiązuje się na świecie duże znaczenie. Uważa się innowacje za główny czynnik wzrostu ekonomicznego i konkurencyjności gospodarki. Coraz więcej uwagi poświęca się formowaniu i funkcjonowaniu tzw. gospodarki opartej na wiedzy. To dzięki nowym rozwiązaniom towary mogą sprostać coraz większej konkurencji na rynku krajowym i zagranicznym, a przez to zapewnić przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwom. Wiele przedsiębiorstw zarówno małych, średnich, jak i dużych nie docenia jeszcze szansy, jaką stanowi wprowadzanie innowacji. Przez innowacje należy rozumieć nowe rozwiązania w zakresie wyrobów, technologii, organizacji. Bez innowacji niemożliwe byłoby doskonalenie produktów, technologii wytwarzania oraz sposobów, według których funkcjonują organizacje. Dzięki badaniom naukowym, pracom badawczo-rozwojowym oraz kreatywności ludzi pracujących w przedsiębiorstwach powstają udoskonalone produkty. Nowe rozwiązania, które są wdrażane, powodują uzyskanie przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa na rynku. Aby uzyskać przewagę nad konkurencją, proces pozyskiwania i wdrażania innowacji musi być szybki i ciągły.pl_PL
dc.description.sponsorshipKomitet Badań Naukowychpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectB+Rpl_PL
dc.subjectzarządzaniepl_PL
dc.subjectinnowacjepl_PL
dc.subjecttransfer technologiipl_PL
dc.titleZarządzanie i marketing transferu innowacjipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Produkcjipl_PL
dc.description.epersonJacek Mączyński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska