Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 48
Znakowy charakter graficznych interfejsów użytkownika w grach wideo
(Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2013)
Dystans ironiczny w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2: Zabójcy królów"
(Stowarzyszenie Badaczy Popkultury i Edukacji Popkulturowej "Trickster", 2015)
Autor rozdziału przedstawia zjawisko dystansu ironicznego
w grach wideo i analizuje jego przykłady w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2:
Zabójcy Królów". Istotą omawianego tu zabiegu jest wytworzenie w obrębie
gry nowego ...
Co wyczytasz pod skórą "Wiedźmina 3"?
(Korporacja Ha!art, 2015)
Zagraj to jeszcze raz, Stanley. Mise en abyme oraz gra konwencją i narracją w "The Stanley Parable"
(Wydawnictwo FA-art, 2015)
Micropoetics and Video Games, or a Minimalistic Encomium to Short-sightedness
(Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, 2017)
Mikropoetyka wobec gier wideo, czyli minimalistyczna pochwała krótkowzroczności
(Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, 2017)
Artykuł wskazuje na potrzebę konstruowania nowej hermeneutyki w obrębie mediów cyfrowych. Według autora odpowiedź na tę potrzebę w obrębie game studies polega na prowadzaniu bliskotekstowych interpretacji, skoncentrowanych ...
Postaci czasu – czas postaci. Kategorie temporalne w wybranych utworach Samuela Becketta
(Dom Kultury Śródmieście w Warszawie, 2010)
The Forms of Time. The Time of the Protaginists.
Temporal Categories in Selected Literary Works by Samuel Beckett
The article discusses the concept of time in selected literary works by Samuel Beckett, including his ...
Problematyka kontekstów i metod badań w komparatystyce
(Dom Kultury Śródmieście w Warszawie, 2012)
Problems of Contexts and Research Methods in Comparative Studies
The article discusses the methods and contexts of comparative literature, understood as a combination of a research framework, a comparative theory and a ...