• English 
    • English
    • polski
  • Help
  • Login
    • English
    • polski
Search 
  •   CeON Repository Home
  • Wydział Polonistyki UW
  • Instytut Literatury Polskiej
  • Artykuły ILP
  • Search
  •   CeON Repository Home
  • Wydział Polonistyki UW
  • Instytut Literatury Polskiej
  • Artykuły ILP
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Dystans ironiczny w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2: Zabójcy królów" 

Kubiński, Piotr (Stowarzyszenie Badaczy Popkultury i Edukacji Popkulturowej "Trickster", 2015)
Autor rozdziału przedstawia zjawisko dystansu ironicznego w grach wideo i analizuje jego przykłady w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2: Zabójcy Królów". Istotą omawianego tu zabiegu jest wytworzenie w obrębie gry nowego ...
Thumbnail

Znakowy charakter graficznych interfejsów użytkownika w grach wideo 

Kubiński, Piotr (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2013)
Thumbnail

Co wyczytasz pod skórą "Wiedźmina 3"? 

Kubiński, Piotr (Korporacja Ha!art, 2015)
Thumbnail

Zagraj to jeszcze raz, Stanley. Mise en abyme oraz gra konwencją i narracją w "The Stanley Parable" 

Kubiński, Piotr (Wydawnictwo FA-art, 2015)
Thumbnail

W stronę poetyki gier wideo 

Kubiński, Piotr (Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, 2016)
Artykuł przedstawia, w jaki sposób gry wideo lokują się w spektrum zainteresowań poetyki, i podejmuje kwestię rozszerzania narzędzi tradycyjnych badań poetologicznych w kontekście tekstowości cyfrowej. Autor podejmuje ...
Thumbnail

Gry wideo w świetle narratologii transmedialnej oraz koncepcji światoopowieści (storyworld) 

Kubiński, Piotr (2015)
The article approaches videogames from the perspective of transmedia narratology. The first part raises the question whether videogames can be treated and analyzed as a medium with a narrative potential, referring briefly ...
Thumbnail

Mikropoetyka wobec gier wideo, czyli minimalistyczna pochwała krótkowzroczności 

Kubiński, Piotr (Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, 2017)
Artykuł wskazuje na potrzebę konstruowania nowej hermeneutyki w obrębie mediów cyfrowych. Według autora odpowiedź na tę potrzebę w obrębie game studies polega na prowadzaniu bliskotekstowych interpretacji, skoncentrowanych ...

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo i napis Platforma Otwartej Nauki - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAffiliationTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsAffiliationTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorKubiński, Piotr (7)AffiliationUniwersytet Warszawski (4)Subject
gry wideo (7)
ludologia (7)game studies (6)gry komputerowe (5)computer games (4)... View MoreDate Issued2015 (4)2013 (1)2016 (1)2017 (1)LicenseDozwolony użytek (5)Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska (2)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo i napis Platforma Otwartej Nauki - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisu