E-marketing w nowoczesnej firmie
Oglądaj/ Otwórz
Data
2014Autor
Pawlicz, Adam
Szostak, Daniel
Szpon, Jakub
Metadane
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Głównym celem niniejszego podręcznika jest wskazanie na możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych w marketingu przedsiębiorstw. Publikacja ma mieć charakter suplementu tradycyjnych podręczników do przedmiotu marketing i z tego powodu autorzy ograniczyli się w nim do omówienia zastosowania ICT w poszczególnych instrumentach marketingu-mix i celowo zrezygnowali z wprowadzenia do marketingu i innych elementów, których opis z natury rzeczy musiałby stanowić powtórzenie podstawowych podręczników do nauki marketingu. Autorzy, w odróżnieniu od większości dostępnych podręczników e-marketingu pogrupowali materiał w ramach istniejących instrumentów marketingu-mix, stojąc na stanowisku, że internet i nowe technologie informacyjne stanowią jedynie dodatkowe narzędzie a nie osobny instrument marketingu. Książka składa się z czterech rozdziałów poświęconych kolejno: e-produktowi, e-cenie, e-dystrybucji i e-promocji.
Podręcznik kierowany jest do nauczycieli przedmiotów ekonomicznych na poziomie szkoły średniej, uczniów, studentów oraz pracowników naukowych i praktyków życia gospodarczego zainteresowanych tematem e-marketingu. Podręcznik zawiera liczne studia przypadków, pytania kontrolne oraz przykłady testów, które mogą stać się dodatkowym narzędziem dydaktycznym w procesie kształcenia lub inspiracją dla powstania prac dyplomowych i magisterskich oraz dalszych badań naukowych.
Kolekcje
- Książki / Books [2911]