Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPawlicz, Adam
dc.contributor.authorSzostak, Daniel
dc.contributor.authorSzpon, Jakub
dc.date.accessioned2014-10-14T14:28:12Z
dc.date.available2014-10-14T14:28:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationPawlicz, A., Szostak, D., Szpon, J. (2014). E-marketing w nowoczesnej firmie. Biblioteka Nauczyciela Eurospec ; Szczecin: Progres Centrum Wydawniczo-Szkoleniowe.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-939131-4-5
dc.identifier.isbn978-83-939131-0-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5454
dc.description.abstractGłównym celem niniejszego podręcznika jest wskazanie na możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych w marketingu przedsiębiorstw. Publikacja ma mieć charakter suplementu tradycyjnych podręczników do przedmiotu marketing i z tego powodu autorzy ograniczyli się w nim do omówienia zastosowania ICT w poszczególnych instrumentach marketingu-mix i celowo zrezygnowali z wprowadzenia do marketingu i innych elementów, których opis z natury rzeczy musiałby stanowić powtórzenie podstawowych podręczników do nauki marketingu. Autorzy, w odróżnieniu od większości dostępnych podręczników e-marketingu pogrupowali materiał w ramach istniejących instrumentów marketingu-mix, stojąc na stanowisku, że internet i nowe technologie informacyjne stanowią jedynie dodatkowe narzędzie a nie osobny instrument marketingu. Książka składa się z czterech rozdziałów poświęconych kolejno: e-produktowi, e-cenie, e-dystrybucji i e-promocji. Podręcznik kierowany jest do nauczycieli przedmiotów ekonomicznych na poziomie szkoły średniej, uczniów, studentów oraz pracowników naukowych i praktyków życia gospodarczego zainteresowanych tematem e-marketingu. Podręcznik zawiera liczne studia przypadków, pytania kontrolne oraz przykłady testów, które mogą stać się dodatkowym narzędziem dydaktycznym w procesie kształcenia lub inspiracją dla powstania prac dyplomowych i magisterskich oraz dalszych badań naukowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherProgres Centrum Wydawniczo-Szkoleniowepl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjecte-marketingpl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectpromocjapl_PL
dc.subjectproduktpl_PL
dc.subjectICTpl_PL
dc.subjectITpl_PL
dc.subjectdystrybucjapl_PL
dc.subjectcenapl_PL
dc.titleE-marketing w nowoczesnej firmiepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczeciński
dc.description.epersonAdam Pawlicz
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska