Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

    • Otwarta nauka w Polsce 2014. Diagnoza 

      Leśniak, Andrzej; Morys-Twarowski, Michael; Siewicz, Krzysztof; Starczewski, Michał; Stępińska-Ustasiak, Lidia; Szprot, Jakub (Wydawnictwa ICM, 2014)
      Otwarte modele były początkowo wdrażane oddolnie i lokalnie, ale w miarę ich rozwoju coraz istotniejsze stawało się podejście systematyczne, znajdujące wyraz przede wszystkim w politykach i strategiach instytucji: naukowych, ...
    • Otwarty dostęp 

      Suber, Peter; Bogacewicz, Roman; Chojnowski, Maciej; Fenrich, Wojciech; Kielan, Joanna; Leśniak, Andrzej; Siewicz, Krzysztof; Starczewski, Michał; Szprot, Jakub (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2014-10-13)
    • Otwarty dostęp czy otwarta nauka? 

      Starczewski, Michał; Stępińska-Ustasiak, Lidia (Narodowe Centrum Kultury, 2014)
      Ostatnie lata postawiły naukowców wobec konieczności wyboru własnych strategii komunikacyjnych. Odbiorcy będą się różnicować: nie będą to tylko czytelnicy; wraz z pojawianiem się nowych sposobów wykorzystywania treści ...
    • Otwieranie nauki w Polsce 

      Szprot, Jakub (Stowarzyszenie EBIB, 2012)
      W referacie zostaną przedstawione przedsięwzięcia i inicjatywy związane z otwartą nauką w Polsce, z uwzględnieniem kluczowych w obecnej sytuacji obszarów, takich jak: otwarty dostęp do treści naukowych (czasopisma w otwartym ...
    • Przewodnik po otwartej nauce 

      Hofmokl, Justyna; Tarkowski, Alek; Bednarek-Michalska, Bożena; Siewicz, Krzysztof; Szprot, Jakub (Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, 2009)