Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Po czym rozpoznać dobre repozytorium?
(Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, 2014)
Starannie prowadzone repozytorium to repozytorium dopasowane do całego systemu repozytoryjnego, obejmującego repozytoria instytucjonalne i dziedzinowe oraz repozytoria danych. Wymiana metadanych umożliwia powstawanie ...
Otwarty dostęp czy otwarta nauka?
(Narodowe Centrum Kultury, 2014)
Ostatnie lata postawiły naukowców wobec konieczności wyboru własnych strategii komunikacyjnych. Odbiorcy będą się różnicować: nie będą to tylko czytelnicy; wraz z pojawianiem się nowych sposobów wykorzystywania treści ...
Otwarta nauka w Polsce 2014. Diagnoza
(Wydawnictwa ICM, 2014)
Otwarte modele były początkowo wdrażane oddolnie i lokalnie, ale w miarę ich rozwoju coraz istotniejsze
stawało się podejście systematyczne, znajdujące wyraz przede wszystkim w politykach i strategiach instytucji:
naukowych, ...